aleynaozalpp14 Merhaba arkadaşlar bugün bebeğime ilk aşısını yaptırdık 2. Ay aşısı 3 tane yaptılar bi kol iki bacak gitmeden 2 çay kaşığı calpol verdik annem bize küçükken öyle vermiş ateşimiz çıkmamış diye neyse yapıldı aşı çok ağladı nefesi kesildi resmen kıpkırmızı oldu neyse eve geldik huzursuzluk biraz oldu uyku hali biraz oldu ama haraketliydi yine ateşi ölctüğümde 37.5 37.7 oldu en son bi kere 38 oldu sonra ağız mendilleri varya onları suya soktum ıslattım alnına vücuduna koydum serinlesin diye biraz 36.5 a düştü ara ara yapmam lazım yoksa 37.5 a çıkıyor yine 37.6 ya falan calpoluda 4-5 saate 1 çay kaşığı veriyoruz ne zamana geçer bide akşam üstü 8 gibi bebeği dışarı çıkardık temiz hava alsın diye iyi yapmışızdır inşallah babam çıkarmasaydınız napıyosunuz kafanıza göre falan diye çıkıştı bize ama toplu yer değil evim sessiz sakin bi yerde yürüyüş yolu var agaclar falan var evde de üstsüz gezdiriyorum zıbınla da terliyor terlemesin diye ev serin zaten bezle duruyor bi ne zamana ateş çıkmaz bu sabah 11 de yaptırdık beni bi aydınlatırsanız sevinirim
organikirmik aleynaozalpp14 menenjit harici doktorlar öncesinde ilaç vermeyi çok doğru bulmuyor, menenjitte de vermeyen doktorlar var o ayrı. Aşı etkisini azaltıyor diyor uzmanlar. Yarına geçer inşallah. Dışarısı çok sıcak değilse de iyi yapmışsınız
fabi20 Selam benm oğluma da aynısı oldu ben de çay kaşığı calpol verdm ama emn olamadım dr götürdül sıcakdan olur odayı 24/25 derecede tutun dedi ilaç verme dedi
mirayelif07 Ateşi en fazla 38e kadar çıkar oda normal vücut mikroplarla tanışıyor brnim bebeğim 2 gün halsiz uyumuştu