Sblsrgnsn Merve haklisiniz ben 3 4 yil once kullanmistim kuru temizlemeyi abiyemi 20 liraya temizletmistik ordan aklima geldi dedim ama tabi baya gecmis uzerinden onada zam gelmis ben onu dusunemeden yorum yaptim🤦♀️
Tosbigim gulsum61 en doğrusunu yaptın sen canım.. benim gelinlikte duruyor satsam değdiği fiyata gitmez. Bende durumu olmayıp alamayan varsa vereceğim yakınımda..
Mavis123 Valla gelinliğiniz ne model bilmiyorum ama benimkinin tarlatanını çıkıyordu. Çıkartıp atmıştım makineye narin yıkamada yıkadım. Mis gibi oldu. Hatta eşim 500tl kuru temizleme parasını vermişti verirsin diye. 500tl benim olmuştu 😅
Byzgl_2019 gulsum61 sadece eteklerini yıka canım. Komple yukardan bu havafa kurumaz. Havışakir lekeleri güzel çıkarıyor kalıp sabun. Tepkilere de aldırma kimseyi ilgilendirmez. Otuz senelik gelinlik değil sonuçta. Yeni ve güzel olmasa istemezlerdi zaten. Kiraladığımız gelinliğin daha önce giyilip giyilmediğinş nerden bilcez sanki
gulsum61 Byzgl_2019 böyle düşünmenize çok sevindim bazıları varki hiç anlamadan dinlemeden yargılıyorlar çok sağolun 🙏
Nekwam gulsum61 eğer yapistirma tasi incisi fln varsa asla makineye koyma. Ben legene ilik suyla prille yikadim 1 saat beklettim sonra hafif çitler gibi yaptim.harika oldu Hayırli olsun ne diyelim.
Deletedmom349 gulsum61 gülüp kınamaya gelmez böyle şeyler bende söz elbisemi Yıkamak zorunda kalmıştım taşlıydı her yeri ters çevirdim makinenin bebe yada sensitive proğramına sıkma devrini 20 ye indirip attım çıkarınca boncuklar elimde kalır sandım ama sıkma yapmadığı için hiçbirşey olmamıştı tertemiz çıktı yanlız askıya astım öyle kuruttum
hankardeslerr gulsum61 Bende annemle düğün sonrası dış çekim için balkonda yıkamıştık dış çekimden sonrada annem duşa kabinde yıkadı. Kuru temizlemeye gerek yok yani deterjanlı su yapıp döküp iyice çitileyin mis gibi oluyo
gulsum61 Hepinize çok teşekkür ederim hanımlar yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim allah razı olsun 🙏🙏🙏
[silindi] gulsum61 Eteklerini kosla vanishle silmiştim ben kaldırmadan önce gayet temiz oldu. Askısına da asıp öyle kuruttum.
Smnl gulsum61 onu da duşta yıkadım leğene bastım duş başlığıyla da duruladım zaten taraktan görünmüyor bi su tutsanız tozu aksın yeter
Sblsrgnsn Sarisin valla benim abiye elbisem vardi ozamanlar 20ye temizletmistim tanidik falanda degildi mahalle arasinda biyerdi sansima benim iyi denk gelmis ozaman sasirdim simdi fiyatlari gorunce sansliymisim demekki ozaman ben 🤷🏼♀️