Meri-Mel bak nasilda bildim :)) mesela millete verdgiin cevaplara bakiyorum, hep akil suzgecinden gecirip , lafı pişirip ,filozof edasında yaziyorsun. Hoşuma gidiyor , dedim bu kiz cok aklıselim birisi. Yakisir sana hocalık (yani ögretmenlik) . Cocugjn biraz büyüsün ,bence başla bi yerden. Sen yaparsjn demedi deme. :)