kuzeymom28 kuzeymom28 kızlar Saçımı açtım sonra boyadım küllü sarı ile bu şekilde oldu. Beyaz tenliyim bu arada bu şekilde çok mu turuncu kalmış sizce. Bir de tekrar boya yapmalı mıyım rengin oturması için . Bilenler yardımcı olabilir mi
kuzeymom28 Layddiana 1 yıl önce boyadım en son. uçları doğru kaldı o rengi o zaman sarıya boyadım ama turuncu gibi oldu kötü gözükmüyordu. Kestikce gitti. Açıcı yaptık 30 v ile sonra küllü sarıya boyadık
Layddiana kuzeymom28 40 la açsaydın daha iyi olurdu bu saçı sarıya döndürmek biraz zor plur paket atılması lazım boyalı yerlere