hellöö nasılsınız nasıl gidiyorrrr ,kızlar ben bebeğimin bana bagımlı olmasını istiyorum bebeğim şu an 3ay1günlük ve birisi kucağına aldığında ağlamıyor ben bana bagımlı olsun istiyorum bagımlı derken yani birisi kucağına aldığında ağlasın beni istesin sizce ne yapabilirim birde bebeğim beni ne zaman tanır ? Ve son olarak 3 aylık bebeğe ne tür oyuncak kitap kart alınır tavsiyelerinizi bekliyorum 😂😂bir postta hepsini cevaplayın bacılarrımmm