Kızlar 3 yaşında kızım var bir tane zeynep diye arkadaşı var yanına gitmek istiyor götürüyorum bu seferde anlaşamıyor çok geçimsiz bir çocuk ittiriyor benimle oynama diyor güzellikle anlatıyorum dışarıda olmuyor o zaman eve gidiyoruz diyorum bu seferde dikleniyor otur dedim sana gitmiycem eve diyip bi ağlama kopartıyor artık nasıl yaklaşacağım bilmiyorum güzelce anlatıyorum olmuyor kızıyorum olmuyor valla gınaa geldi artık🤦♀️