simseklivekalpli ama ben üç dört gündür hem ekg çektiriyorum hem teoponin baktırıyorum , bugün sabahta baktırdım normal çıktı yine. Ama benim takıntım var korkuyorum zaten benim midemin üstünden boğazıma kadar iki haftadır baskı oluyordu biri bastırıyor gibi , şimdi de dört gündür sol kürek kemiğinin orada sol mememde ve alt tarafında böyle bıçak saplanmaları gibi ağrılar oluyor sanki böyle şey gibi bi anda bir şey saplanacak kalacağım Prada gibi birde böyle sanki içimde kuş çarpıntısı gibi işte çarpıntı gibi oluyor