Miraay Kızlar üç gündür var bugün ekg çekildim sabah normaldi ama sol meme altıma kalbim oraya ve tam sol kürek kemiğinin oraya bir noktaya ağrı buruyor Buda boynuma sol diyeceğime felan atıyor yarın kardşyolojşye de randevum var korkuyorum ama