Kızlar 3 buçuk aylık kızım var çok saçma ama çocuğum olduğundan beri kendimi yaşlı gibi hissediyorum ve hep ileriyi düşünüyorum çocuğu oldu yarın birgün büyüyecek ve ben yaşlanacağım sonra öleceğim hep bunları düşünüyorum neden yaşıyoruz biz öleceksek diyorum çok kafamda kurup duruyorum kızımın büyümesini benimde 50 yaşlarına gelmemi hep hayal ediyorum ve bu beni çok yıpratıyor adeta çocuğumdan soğutuyor neden çocuk yapıyoruz ki diyorum çocuğum olmadan önce yaşlı gibi hissetmiyordum kendimi ölümü düşünmüyordum diyorum çocuğu olmayan insanlar sanki benden daha genç gibi hissediyorum ve çocuğu olmayanlara özeniyorum ya gerçekten kafayı yiyeceğim 😰