Herkese iyi akşamlar bebeğim 10 aylık emziriyorum ama artık iznim bitti ise başlamam lazım, emzirmeyi bırakıp mamami başlasam yoksa evde olduğum zamanlarda emzirsemmi kararsızım yani oğlum gün boyu emmeden dururmu bilmiyorum benim gibi olanlar nasıl yaptınız emzirmeyi lütfen banada fikir verir misiniz?