Bi haftalığına kaynanamlarla görümceme gittik. Eşimin ailesi de alkol olayına biraz takık.
Eşim görümcem ve enişte dışarı çıktık herifler içti görümcemle biz de caramelli kahve içtik bize bi kafa yaptı anlatamam neyse eve dönüyoruz eşim dedi ki sessizce girelim eve sarhoş olduğumuzu anlamasinlar. Biz de görümcemle dışarda o kadar güldük ki artık krize girdik. 5 katlı apartman en üst kata cikacaz gülmekten çıkamıyoruz, bı adım atıp bı kahkaha atıyoruz eşimle enişte sürükleye sürükleye götürdüler bizi eve. Kaynanam kapıyı açtı bizim halimizi görünce bok için der demez yerlere yatıyoruz gülmekten🤭 anlatamıyoruz da biz içmedik diye en son kayınbaba uyandı sesimize bı baktı gitti iki saat susturmaya çalıştılar şimdi anlatınca komik oldu mu bilmiyorum ama yaşarken aşırı iyiydi 😂