35 günlük bebegim var 5 6 gündür 2 3 dk emdikten sonra ağlama krizine giriyor. Sut de geliyor bende makina aldim sagip veriyorum arada emzirmeye çalışıyorum. Sagip verdiğim içinde sut yetmiyor surekli saat başı acıkıyor gibi hissediyorum . Bu ağlama krizi neden olur geçici mi acaba. Ek takviye arada mama kullansam mi sizce