afrakevser Kızlar annem diyor ki idrarımı yaparken yanma oluyor doktora da gitmiyor bence enfeksiyon var çünkü dikkat etmiyor kendine neyse işte enfeksiyonu yok edecek yıkama jeli sabunu ne bileyim bildiğiniz bir ürün var mı
Yazmelegi_ afrakevser bol su bide ora tahriş vs olduysa travazol krem ama bi saglik ocağında idrar vermesi daha iyi en azından tek kullanımlık ilaç verilir
defneoz27 afrakevser enfeksiyon mantara dönüşebilir maalesef senede 3 4 defa oluyor bende travazol çok iyi geliyor pamuklu çamaşırı ütüleyip giysin en azından geçene kadar sirkeli suyla yıkamakta fayda ediyor ama aşırı derece yakıyor 5 dakika falan tıbbi açıdan sağlıklı mı bilmiyorum ama yapıyorum ben mantara dönüşürse tabi söylediklerim
sarpiskonunannesi Jel sabun vs miii 😱 aslaaaa. Her tuvalet sonrası suyla yıkayıp kurulasın bolca travazol sürsün. İç çamaşırı kirlendiği an değiştirmesi lazım birde ütülerse kısa sürede iyileşirr
amansallagitsin afrakevser sarimsak yuttun her gun. Birde surekli ic camasir degistirsn bol su tuketsin orayi kuru ve temiz tutsun