nurzeyd06 Kızlar bebeğimin cuma günü kırkı çıkıyor bebek spasına götürmek istiyorum götürüp memnun kalan var mı Ankarada yaşıyorum önerileri alabilirimm
Nacafa nurzeyd06 farklı bir şehirde 6 aylıkken götürdüm çok güzel fotoğrafları var anı olarak saklıyorum.
KendiEvimdeDeplasmandayim nurzeyd06 40.gün götürdüm bursada eğlenceli geçti bizim için. Gaz sorunu olan bi bebekti biraz rahatlattı iyi oldu. Hijyenine dikkat edersiniz eve gelince de yıkadım kızımı
kanatsu nurzeyd06 daha dün 40 ucurma spasına götürdüm kızımı. Ama ben biraz büyüsün istediğim icin tam suan 2.aylıkken götürdüm. Suyu değiştiriyolar gördüm. Tabi her yer aynı değildir. Su cok iyi geldi kızıma gayet rahatlattı hic aglamadı. Biraz huzursuzluk yapınca emzik verdim sustu. Eve gelince de yorgunluktan bayılmıs bir şekilde uyudu. Suan hala uyuyor. Eşimle bizde uyumusuz valla kendimize geldik. Keske her gun bu kadar yorulup uyusa diyoruz🥹
guldenurcinar nurzeyd06 ben kuzey baby spa’ya götürmüştüm kızım çok sevmişti ve çok rahatlamıştı kabızlığı vardı o bile geçmişti biz çok memnun kaldık. Fotoğraf çekimi var konseptli spa ve masajı vardı. Her seferinde suyu değiştiriyorlar içini yıkayıp yeni su dolduruyorlar gördüm içiniz rahat bi şekilde götürebilirsiniz ve çok ilgililer. İnstagram sayfası var ordan bakabilirsiniz.
sadbut KendiEvimdeDeplasmandayim neredekine götürdünüz acaba fsm mi? Bizde götürmek istiyoruz güvenemedim pek suyu değiştiriyorlar mı acaba her sefernde veya hijjuenik mi bilemedim ne kadar sürdü acaba
KendiEvimdeDeplasmandayim sadbut fsm baby spa olmuş şimdi ismi biz gittiğimizde miss babydi. Suyu her seferinde değiştiriyolarmış biz şubatta gitmiştik. 30dakika civarı spa da kaldı kızım ağladığı için çıkardık sonra. Masaj yapıldı bi 15dakika falan sürdü. Süt banyosuda varmış süte alerjisi olabilir diye istemedik. Konseptli foto çekimi yapıyolar birde. Bi sorun yaşamadık çok şükür biz.
forumgurmesi Ankara da Louise Baby Spa’yı çok tavsiye ederim, hijyen ilgili alaka kusursuzdu. YDA center içerisinde yer olarak, spa harici bebek ve anne masajı var, konsept fotoğraf çekinme alanları var. Biz çok memnun kalmıştık:)