betul97_ Aysedemir__ Onlar gerçekten iyi marka ama bizde o kadar yoktu Baymak elegant plus kullanıyoruz 27 bine aldık gayet memnunuz
yigitalpanne Aysedemir__ kesinlikle mitsubishi alın biraz pahalı gibi gelebilir ama uzun ömürlü ve kullanım açısından harika
Iscan Aysedemir__ daikin çok memnunum mardin sıcagında evım soğuyor (odam değil) 24-25 de çalıştırıyoruz
yuceaybars Aysedemir__ bizde airfel klima var daikin firması üretiyor 25 derecede evi buz givi yapıyor izmir sıcağında