Dygosmn1 ah okumamisim orayı çok pardon benm kızımda 6 aylıkken 6100du gerçi alerjisi falanda vardı ama gerek yok normal aralikta diyio diyio gonderiyoalrdi anne sütü alıyordu sağarak veriyodum çoklu besin alerjisi den dolayı diyetteydim sütüm çok yaramiyo diye düşünüyordum ek gıdayla tooarlariz diye çok üstüne düşmedim o zaman ama sonra hem olan sütüm kesildi hızlıca hem ek gıda reddi yaşadık halada yaşıyoruz bir kaşık yemez gün boyu . Geçende mama alerji yaptı falan ay çok cikmazdayim ya tekrar alerji maması verdi doktor içmedi kesinlikle egzemasi gecince eski mamasına geri döndüm ama onuda icmiyo bı aptamili sevdi oda mahvetti çocuğu. Öyle geciyo günlerimiz . Sizede çok geçmiş olsun toparladigina çok sevindim darisi bize inşallah ek gidaniz nasıl yiyomu iştah açma durumu oldu mu mamanin