maybeybi
Geçen sene kızım 15 aylıktı , kollukları takmadı 🥹 gölgelikli simit kullandık.
Bence her ikisini de al şansını dene olmadı kollukları seneye kullanır.
Mayo da değiştirmesi zor olmuyor su üstünde kalacak kısım mutlaka kapalı olsun güneş çok çabuk yakıyor çünkü gerçi deniz de yakıyor
Zaten 1 mayo yeterli değil bir tanede normal alabilirsin
Kolluklar uzun kol ile olmuyor çünkü