Tubay- Kızlar oğlum ek gıda yemiyor sadece anne sütü alıyor. Kakasını ilk defa bu kadar uzun yapmadı 5 gündür hiç yapmadı normal mi kabız olduğunu nasıl anlarız
meltemmeydan 1 yaşına girdiğinde benimde kızımda aynı problem oldu ama düzeldi. Önlemini çocuk doktoru ile görüşüp hemen alsanız iyi olur erteledikçe kronikleşiyormuş çünkü