Bebeğimi parka götürdüğümde yerde ne varsa ağzına götürüyor bunu nasıl bırakır koltuktan kaydıraktan atlamaya çalışıyor engellendikçe bize başkalarına vurmaya başladı geçici bi durum mudur başına gelen var mı dikkatini dağıtmaya güzel güzel anlatmaya çalışıyorum ama daha fazla yapıyor