Arkadaşlar bebeğim emmiyor. üç haftadır, azar azardı basta boyle gecelerı reddetmıyordu anlamıyordu sımdı anlıyorda 2. Ay asıdan sonra böyle oldu bı duzenı tutturamadım iki haftadır da böyle bayağı emmıyor memeyi görünce çıldırıyor sütümü salmaya çalışıyorum motivasyonum hiç kalmadı sağamıyorum yani sütüm azaldı bir göğsüm kesildi bebeğim reddediyor kafasını çeviriyor öyle bir şey ki yatıramıyorum da yatırınca bile çıldırıyor iyice mamaya alıştı. Lansinoh biberon kullanıyorum holle mama kullanıyorum öyle Anne göğsü reddedipci ürünler kullanmıyorum yani atak mıdır nedir üç ay oldu yeni iki gündür 3 aylık oldu 2.3 aylıkken basladı yanı krizii nasıl geçireceğim ne olur bir çözüm söyleyin laktamıl içmeye başladım bugün inşallah işe yarar sütüm artar siz de böyle bir şey oldu mu geçici süre meme reddi oldu mu ????? Gecer mı herkes bırakıcak dıyor ben cabalıyorum pes etmemeye calısıyorum önerılerınız nedır