Herkese selam ablam için yazıyorum 17 senedir bebek hasreti çekiyor 2 tane karnında bebek öldü maalesef şimdi inşallah bi kızı olucak 1 ay önce kontrole gitti fakat bebeğin suyu azalmış 10 gün önce yine gitti ve suyu hala az dendi yatış verildi 35 haftalık ama gelişim geriliği varmış 31 haftaya uyumlu dedi doktor 2 kilo bebek ama çok zayıf demiş doktor ve suyu çok azmış şuan hastenede yatıyor sürekli bebeğine bakıyorlar ama doğuma alınmadı daha bu tür durumları yaşayan ve çocuğunu sağlıkla kucağına alan var mı ve bolca dualarınızı istiyorum