asozbo bende öyleyim eminim tüm anneler öyle. Çünkü beynimizde çok düşünce var artık eskisi gibi değiliz ama çocuğunuz bi 4-5 yaşına gelince düzelirsiniz benim ilk oğlum 5,5 yaşında ben artık düzelmiştim ama tekrar doğum yaptım şimdi ikizlerim var yine başa sardık😂 gece doğru düzgün uyumuyoruz bence bu halimiz çok normal