Guel_ 6 aylik olucak hep emzirdim asiri gazli bebegim var ne yesem dokunuyo gece asla uyumuyo hep memede önceden böyle degildi gece bi biberon mama versem sütüm azalir mi siz hem mama ve meme kac ay devam edebildiniz
Yagiiizefem Guel_ valla ben sadece gece yatırırken veriyorum ama utandığım da falan emziriyorum ama şuana kadar kesilme gibi bi söz konusu olmadı
Cosmosmom Guel_ verirseniz alıştırma bardakları ile verin lütfen meme reddi yaşamayın hiç değilse amaç bebeğin emme güdüsünü tatmin etmemek unutmayın o emme refleksini meme ile gidermesi gerek biberon akışı kolay olduğu için redde sebep olabilir
TgbasultAn Guel_ biz 2 aylığız yatarken veriyordum birkere mama sonra sabaha karşı kalktıgında 4 veya 6 meme verıyodum sütüne bişey olmaz bence . Göğüsler cok doluyursadece rahatsız etmezse sıkıntı yoktur
Efy Gece vermenin sütünde bi etkisi olacağını düşünmüyorum sonuçta gece hiç uyanmayan bebekler var onlarda emmiyor doğal olarak biz doğduğundan beri meme mama gidiyorduk 8. Ayda emmeyi bıraktı ama günde 3 4 kere mama veriyordum ben
Guel_ Efy benim ogluma bazen biberonla su vermeye calisiyorum beceremiyorda biberonla icmeyi beceremez diye de krokuyofum
Guel_ Aselzhr suan bazen su vermeye calisiOrum biberonla hic almiyo biberonu mama da versem hemen alamicak bide o var alistirma bardagi ile versem olur mu acaba
Aselzhr Guel_ kaşıkla verin isterseniz çünkü benim bebegime kuvezde biberon verdiler ben çok zor emzirdim
Aselzhr Guel_ kaşıkla verin isterseniz çünkü benim bebegime kuvezde biberon verdiler ben çok zor emzirdim
Ruzgar1690 Bebeğim 2 aylık sadece gece mama veriyorum sütüm çok ama doğmadığı için yoksa yarım saatte bir uyanıyo oburiks
Elif-ecre Bende 3 ay26 günlük kızıma genelde gece uykusuna geçişte mama veriyorum daha rahat uyuyor. Sonraki her uyanışta emziriyorum. Bu sayede gün içinde azalan sütüm uyudukça gelmiş göğsüm dolmuş oluyor
Bebisss34 Bende sadece gece yatarken mama veriyorum şuan 4 aylığız gece daha iyi uyutuyor ve bu sayede bende uyuyorum uykuda sütümün daha iyi olmasını sağlıyor, gece uyanması çok fazla olduğu için doktor bu şekilde tavsiye etmişti 😊