kevseravcil Duruma göre değişiyor. Ben genelde emziğini verip, alnını gözlerini yüzünü öpüyorum, saçını okşuyorum, hemen gözleri gidiyor zaten. Tabi uyutma zamanlaması da önemli bunun için. Uyutamazsam emziriyorum. Böyle de uyumadıysa müzik veya sallamayla destekliyorum en son. Babası hep sallayarak uyutuyor ama ayda yılda bir zaten. 3 aylık.