Huma_kus34 Kiracıyız klıma yptırıcaz ev sahibine sormalımıyız klıma balkonuda var mesela siz nasıl yaptınız konuşulması gereken bırseymı
sek_kahve Huma_kus34 evet sormalısınız, dış üniteyi balkona koyduktan sonra iç ünite ile bağlantı sağlamak için duvar falan deliniyor. Biz de sorduk izin aldık, bu sıcaklarda izin verirler zaten insanlarsa..
endoplazmikretikulumiste Huma_kus34 delimecek duvar sorun bence birde taşınırken götürmeyeceğiz deyip belki masrafa ortak edebilirsiniz
aslhnkrts Huma_kus34 biz sormadık evde tesisatı hazır varmış bina yapılırken . Dış üniteyi de ev sahibinin koydugu yerin aynı hizasına koyduk sorun çıkmadı
Huma_kus34 sek_kahve sitedeyiz sitede klima balkonu diye geçiyor balkon yapmışlar dış tarafa ve çoğu kişi de var muhtemelen izin verir diye düşünüyorum sadece merak ettim eşimle konuşuyorduk