Elifinannesii_ şuan aynı süreci yaşıyorum yaa 4 aylık bebeğim var benmde büyük kızım 3,5 yaşında iki ay önce ateşli idrar yolu enfeksiyonu geçirdi kızım hastanede yattık bir hafta çıktık evde de devam ettik antibiyotik iki ay iyiydi kızım iki ayın sonunda yine ateşlendi yine gittik hastaneye yine enfeksiyon çıktı enfeksiyon değeri 270 dirençli ateşi var tekrarladı yani biz de idrar yolu enfeksiyonu dört aylık bebeğim de var o kadar zorlanıyorum ki çok kötü bir haldeyim ne yapacağımı şaştım hiç bu döngüden çıkmayacak gibi hissediyorum kendimi kızıma da üzülüyorum zayıfladı bu sürede ecoli bakterisi ürüyor bizde şimdi perşembe günü nefrolojiye gideceğiz artık orada ne yapacaklar bilmiyorum sadece tükendiğiimin farkındayım…