fundiskoo Kızlar selam ,her doktor farklı birşey söylüyor size de bir sormak istedim …Bebeğim 2 buçuk aylık kimi doktor gece 3 bucuk saati geçirme uyandır diyor başka bir doktor 4 buçuk saati geçirme diyor ben kime göre hareket edeyim siz neler yapıyorsunuz
dani2711 fundiskoo benim bebeğimde 2 buçuk aylık ama 1.aydan sonra kendisi ne zaman uyanıp acıkırsa o zaman emzirdim zaten saatte bir ya da 2 saatte bir mutlaka uyanıp emmek istiyor
dayes fundiskoo 1 aydan sonra uyandırma dediler bana da ama zaten 2 saat hatta 3ü bulmadan uyanıyordu
meryem12selim fundiskoo iki aydan sonra kendim uyandırmıyorum o ne zaman uyanırsa o zaman veriyorum. Zaten kendisi üç saati dolunca uyanıyor.
sadbut fundiskoo ben 1 saat önce doktora gittim doktor ile bunu konuştum biz de 1:30 aylık doktorumuz dedi ki gündüzleri 3 saatte 1 geceleri 4 saatte 1 olacak şekilde besle
eymenku fundiskoo ben o aylarda uyandırmai bırakmıştım kendi acıkınca uyanıyordu gelişimi iyiyse kendi kendine uyanabiliyorsa uyandırmaya gerek yok diye biliyorum zaten benim oğlum maksimum 4 saatte uyandirdi
fatmakstk fundiskoo yarın 2 aylık olucak kızım hiç uyandırmadım, kendisi istediği zaman uyanır, mesela gece uykusuna 19:30 duş aldırırız 20:00 gibi en geç 20:30 uyur gece 1:00 gibi kalkıyor bazen 1:40 oluyor genellikle acıktığı için kalkıyor
Leno fundiskoo 10 günlük olduktan sonra hiç gece uyandirmadim sarılık yoktu ve kilo alımı iyi olduğu için doktorumuzda uyandırma dedi. 3 aylık oldu hala kendi isteyince meme veriyorum, ilk çocuğumda iki saatte bir uyandırıyordum sütten kesene kadar sürekli uyaniyordu. İkinci de böyle yapmadım daha rahatım ben de uykumu alıyorum ama kilosu iyi olmasaydı kaldirirdim