Beş ay önce doğum yaptım ıkınamadım, iri bir bebekti ve zor bi doğum oldu. Doğumdan sonra vajina girişime sanki içinden bişeyler inmiş gibi yumru şeklinde başta doğumdandır geçer toparlar sandım ama geçmiyor aceba rahim sarkması olabilir mi? Yaşayan var mı böyle birşey doktora gideceğim ama ayın birinde