Poyrazmom0 dayes evet bende kendimi ki ile kıyaslayınca benim nst çizgileri tavandaydi ordan biliyorum 😂
babymamma Poyrazmom0 makineden makineye fark eder mi bilmiyorum da 110 üzeri doğum sancısı 50 üstü de normal sancı demişti bana hemşire
suhedaaaaa O dalgalar 3ten fazla 40 veya üstü olursa doğuma hazırlanıyor vücut demişti doktorum. Doğuma 6 hafta kala falan benim nst de bozuk çıkıyordu.