mervevebebegi15 Merhaba anneler bebeğim 4 aylık 1. Ayından beri alerjilerle mücadele ediyoruz egzamamız var yeni test yaptırdık baklagillerden havuç ve sarımsağa ete süte balığa tavuğa neredeyse bi çok şeye alerjimiz çıktı doktor uzun sürebilir bu süreç dedi diyet yapıyorum kabak ve patates dışında yiyebilieceğim çok az şey var çok zorlanıyorum aynı şeyleri yaşayıp kısa sürede bu süreci atlatan oldu mu
Ymomm mervevebebegi15 bende 2 aylıkdan beri bu alerjiyle uğraşıyorum 1 yaşına girdi daha devam ediyor inşaAllah kısa sürede tüm alerjik bebekler şifaya kavuşur
hunilimomy mervevebebegi15 bebekten bebege değişiyor maalesef bu durum sans isi biraz da herhalde 34 aylik hala bi iki alerjimiz devam ediyor 20 gunlukken alerji tanısı kondu süt ürünleri 4.ayda bitti. Tüm kuruyemislere alerjimiz vardi suan sadece ceviz ve antep fıstığı hafif seviyede kaldi kedi tüyü vardi suan yok bi iki bitki türü var cok şükür il değiştirdik bulunduğumuz yerde henüz denk gelmedik
mervevebebegi15 hunilimomy kedı tüyüne vs bakıldı mı ya çok iyi bizim bakılmadı sanırım inşallah atlatırız
tazecikanaaa hunilimomy merhaba kendiliğinden mi geçiyor zamanla yoksa ilaç falan mı veriyorlar bizde de alerji varda henüz doktora gidemedim ☹️
guzelligim hunilimomy merhaba bitmediğini nerden anlıyorsunuz egzamami oluyor yoksa test mi yaptiriyorsunuz
gzmdasss hunilimomy diğer kuruyemişleri tüketebiliyor mu peki? Bizimde var ceviz fındık Antep kaju ve pikan cevizine yavaş yavaş azalıyor alerji oranı ama geçmezse diye korkuyorum 30aylık
hunilimomy tazecikanaaa diyetle geciyor maalesef ki cok yıpratıcı bi süreç hem bedenen hem ruhen bazen de mesela gecmiyorda tür degistiriyor diyete dikkat etmeyince besin alerjisinden solunum alerjisine ilerliyor
ysmnbdj mervevebebegi15 benim bebeğimde yumurta Antep fıstığı kaju çilek gibi besinlere alerjisi var alerji doktoru 2 yaşına kadar gecebilcegini belirtti ama kesin değil şuanda 8.5 aylık Eylül’de tahlil yaptırmaya çağırdı gerileme varmı diye bende diyet yapıyorum marttan beri döküntuleri bitti çok şükür inşallah eylüle kadarda geçmiş olur 🤲alerjisi tuttugundada icirebilcegimiz bir ilaç verildi bize baya etkilide
tazecikanaaa hunilimomy ya bide çevreye anlatamıyorum ye bisey olmaz diyorlar 🥹☹️ Allah korusunn solunum çok kötü
TuttiFruttii hunilimomy siz yazdıkca gecmise gittim🥲 6.5 yaş oldu oğlum. Yumurta devam, alerjik rinit,alerjik astım, ağaç,çimen polen,akar .. hala devam sadece süt geçti 3 yaşından sonra
hunilimomy tazecikanaaa maalesef öncelikle siz ve çevre mutlaka dikkat edecek bizim yer fistigina teması bile sıkıntılıydı dokunan ellerini yıkamadan ogluma dokununca döküntü oluşuyordu
hunilimomy tazecikanaaa 4.ay süt alerjisi 11. Ay yer fıstığı 2.5 yas kedi tüyü, arı suan 34 aylik ceviz antep fıstığı hafif seviyede devam ediyor bi iki bitki çeşidine var bide
gokcemsfg mervevebebegi15 merhaba çok geçmiş olsun benim bebeğim de dört aylık ve kanlı kaka bi türlü geçmedi siz bu testi nedde ve ne kadara yaptırdınız
hunilimomy gokcemsfg bizim doktorumuz kiti özel getirtti 14 bine yaptırdık ığdırda yaşıyorduk ama Ankara İstanbul bursa da var diye hatırlıyorum araştırırken bunlar aklimda kalmis
nuroner mervevebebegi15 kanda mı bakılfı deri de mi ? Mesela bunların hepsine deri testi yapıldıysa test sonucu eminim %100 yanlış çıkmıştır
aleyynab nuroner merhaba mesela benim gözlemlediğim tüm besinlerden kusma ishal deri döküntüsü solunum vs yaşadığımız için yazmıştım testten önce aynı şekilde deride de o ürünlere alerjisi olduğu çıktı