manzaramistanbul hiç yıkamadım , iki uc aydır kullanıyorum yalnız ben farkında olmadan küçük olan modeli almışım sonrada geri iade edemedim ama suan için kullanıyoruz. İçine 3 bez, bir tişört, bir şort ve atlet alıyor bir de yanına sulugunu koyabiliyorum. 