helloandmom canım kızım o aylardayken en çok yumurta+avokado karışımını seviyordu gün gün çeşitlendiriyordum bir gün labne koyuyordum bir gün muz bazen de tarhanalı yumurta yapıyordum bayılıyordu 🥰 ara öğün olarak yine o aylarda en sevdikleri haşlanmış kabak + yoğurt , meyve püreleri , irmikten muhallebi yapıyordum içine elma veya muz ezip hurma özü ile tatlandırıyordum 🥰