Bebeğim 34 günlük, doğduğundan beri geceleri uyandırmak işkence gibi. Uyanıp memeyi tutuyor daha sonra uyuyor hemen. Yada beş dakika emip öyle uyuyakalıyor. Gündüzleri de böyle genel hep bi memeye gelince uyuklama hali var. Uyanıkken güzel emiyor fakat uyurken çok zayıf emmesi. Çok endişeleniyorum bu kadar uykuya düşkünlük normal mi anlamadım. Beslenmesi yönünden endişelendiriyor bu durum beni