11 ay 8 günlük oğlum. Alt iki dişi 9. aydan beri belli oluyor ama geride ve öne yerleşmedi. Üst damaklar komple şiş ama hala diş yok ve buna rağmen inanılmaz Ağrı çekiyor çocuk. Bazen ağzını yerlere koltuğa falan vuruyor ağlayarak. Ne zamana kadar diş olmaması normal?