HamzaTugra Aa bana çok yakınmış burası iyi olurdu. Evet doğru hatırlıyorsun canım. Tamam Burayı bi araştırıyım ben.
Eve yakın olsun istiyordum da , kendim getirip götürmek istiyordum , babası ise başka yerlerden bakıyor hep, kendim getirip götüreceğim diyor , benim bulduklarımı beğenmiyor 😂 Nataveganın orda bir yer bulmuş , bende diyorum ki sen götüremediğin zaman kim oraya kadar gidecek