Cicibebe ilacın faydası olur mu bilmiyorum ama ben de aynı durumdayım çocuğum 3.5 yaşını geçti ve dört aylık kardeşi var gerçekten çok zor durumdayım
Asla yerinde durmuyor asla laftan anlamıyor eşim görevde
Arkadaşlarıyla buluşsam oyun kuramıyor sürekli mızmız sürekli ağlıyor. Uyumsuzluk sağlayan benim oğlum oluyor gittiğime de gideceğime de pişman oluyorum
Eve geliyorum aynı hani evi dağıtmasını geçiyorum artık oyuncak dağınıklığı değil ve evin resmen içinden geçiyor buzdolabından tutun da derin dondurucuya kadar, toplayamiyorum temizlemiyorum ister istemez ben de agresif oluyorum şaşırdım kaldım artık ne yapacağımı bilemiyorum
Oyuncaklarını dağıtsa tamam oyuncak dağınıklığı dersin ama başka yerlere bulaşınca olmuyor artık