mbabygirlm Çarp ağzına ne demek ya, bunu söyleyen komşunuz karşısındakının hayatla ilgili hiç birşeyi bilmeyen, herşeyi keşfretmeye çalışan dünyaya 2-3 yıl önce gelmiş masum bir canlı olduğunun farkında mı acaba, çok güzel bir fikirmiş gibi bir de akıl veriyor. Böyle insanlar hala var mı dıyorum ama varmış valla.
Bir çok çocuk sizin cocugunuz gibi o yüzden canınızı sıkmayın hiç. Benım oğlum da 33 aylık, 3 sanıye yerınde durdugunu görmedim asla, nerede kurcalanıcsk birşey var benımkı orada, hatta gittiğimiz evlerde buzdolabı açıp bana bişi ver bişi ver bile der siz düşünün. Çok rahat edemeyeceğim biryerse gitmiyorum evimde yada dışarda ayarlıyorum misafirlik olaylarını hem stres olmuyorum hem sinirlenip çocuğuma yüklenmemiş oluyorum.