kanalizzze59 nesrinarelll evet erkek bebişimde öyleydi, bu topalak ama bakalım herkes farklı bişey diyor kafalar karışık😅😅
kanalizzze59 kuzeyinannesi06 ya ben çok sabırsız bi insanım 2 hafta sonraya randevu alıp giderim bekleyemem 1 ay🥲🥲
kanalizzze59 annebalim_ ooof of kafalar çok karışık herkes başka bişey diyor🥲 teşekkür ederim yorumunuz için😅🫶🏻🫶🏻
kanalizzze59 MutluPrensesAnnesi yok ya göstermedi doktorda emin olamadı Oğlumda 11 ve 13te net erkek demişlerdi o yüzden bende bilemiyorum birde hamileliğim ilkine göre çok çok farklı geçiyor🤷🏻♀️🤷🏻♀️
MutluPrensesAnnesi kanalizzze59 her hamilelik farklı kuzum 🌸 inşallah bide kız olurr 🥹🫶🏻 benim kızım 13. Haftada gösterdi tam
kanalizzze59 MutluPrensesAnnesi ay maşallah ne güzel erkenden öğrenmişsiniz☺️ evet tabi her hamilelik farklı bakalım nasıl olcak hayırlısıı teşekkür ederim🥹🩷🩷🩷