maygirl sihu bebişlerin gelişimi icn cok cok onemli d vit.Rica ederim🌸ay 2 yasa kadar 400 luk yazmısım yanlıs yazmisım onu 1 yaşa kadar 400 luk 1 yaştan sonra 600 lük olacaktı.:)
sihu 202025 bildikleri vardır bana doktor baska bisi yazmisti eczacı ocean daha iyi dedi bende bilen kullanan vardır diye buraya yazdım eczacının 2 demişse bir bildiği vardır
duyguluinsan sihu doğduğundan beri bizde kullanıyoruz. ( doktorumuzun önerisi ile) temiz içerik. Kemik, diş gelişimi için d vitamini oldukça önemli. Her gün bir fıs, sabah uyanınca veriyorum.