Kızlar 3 gündür evde test yapıyorum hep silik çıkıyordu bugün yaptığım testte net 2 çizgi gözüküyor. Dünden beride kahverengi kanamam vardı, az önce hafif kırmızıya döndüğünü farkettim. Regl kanaması mı yerleşme mi bi türlü çözemedim. Testler yanılıyor olabilir mi? Foto ekledim 