Dişim oyulmuştu hamilelik kaynaklı onu çektirdim cuma günü doktor diğer dişinde kist var dedi o kist çektirdiğim dişimin altından çıkmaya başladı nohut kadar. Bugün tekrar gittim 9 gün sonraya randevu verdi dişini çekeceğim kisti alacağım dedi uzun sürüyor dedi çok korkuyorum daha önce yaşayan oldu mu bu durumu beni neler bekliyor