gamzemissss merhaba aynı dertten muzdaribim hatta şuan kaşınıyorum kafayı yiyeceğim. Ben doğum yapalı 1 ay oldu. Kaşıntı ve döküntüler doğumdan 1 hafta sonra çıktı,döküntü hafif soldu ama hala var. Kaşıntı özellikle gece beni mahvediyor. Çaresini buldun mu 😔