Kızlar doğum yapalı 1 ay oldu bebeğim 35+6da tansiyon sebebiyle 2200kg doğdu bugün 3300kg olmuş kilosu iyi mi sizin bebişler bir ayda kaç kg alıyor ve karnı şiş gazı var bazen çıkartıyor bazende çıkaramıyor gaz damlası başlandı bugün nasıl onu rahatlatabilirim tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏