melek3675 Bilen yazsın allah aşkına 25 gündür hasta enfeksiyon varmış 5 kere doktora götürdüm farklı farklı ilaç kullandım antibiyotik kullandım hala aynı ateşi hep 38-39 napacagım bilmiyorum