Eğer iştahsızlık yoksa, huysuz huzursuz değilse normalmiş. Ben bu konuda 2-3 doktor gezdim. Bunun için mi geldin dediler :) bazen hiç çiş yapmayacak bazen de çok yapacak. Bebek davranışlarını anlamak zordur diye güldüler bana. Gün içinde normal seviyede bez değiştirmezsen sorun var demekmiş canım 🥰