kubratagram ben basladigimdan beri hic gece bez takmadim 3-4 gun kaldirdim sonra kaldirmadim hep kuru kalkti . 3 aya gidiyoruz bizim en büyük sorunumuz kaka. Tuvalete yapmasi gerektigini biliyor ama yapmiyor saklanip altina yapiyor sonra onlari camasirindan cikarip tuvalete atiyor yada kaka yaptim diye cagiriyor . Cok sinir bozucu nasil cozucez bilmiyorum . Basta duzelir diye dusunduk ama yok konusuyoruz anlatiyoruz tamam diyor yine aynini yapiyor