Kızlar bebeğim 3 ay 24 günlük kafasında soldan sağa doğru bir çıkıntı var yani sol saha basıkken sağa doğru daha çıkıntılı kafa yapısı 2 aylıkken içime kurt düştü doktoruna sordum. Bir sıkıntı yok dedi yolladı. 3 ay farklı bir doktora gittim hem kontrol amaçlı hemde bu meseleyi sormak için suanlık. Birşey yok bence bol bol yüzüstü zaman geçirsin dedi ama benim bebeği myüz üstü zaman geçirmeyi sevmiyor aşırı ağlıyor 2 dakika zor duruyor ne yaptıysam ilgisini çekip sevdiremedim. Etrafimdakilere soruyorum sen aabartıyorsun yok birşey diyorlar saçlı olduğu. İçin fark etmiyorlar büyük ihtimalle saçları ıslanınca daha çok belli oluyor hatta .Geceleri uyurken ilk zamanlar kafasının çıkık olan tarafına doğru yatırıyordum. Ama artık kendi kendine dönebildiği için koyduğum şekildede kalmıyor maalesef sizce ne yapmalıyım doktorlar hep aynı şeyi söylüyor düzelir yüz üstü zaman geçirsin diyor bana fikir verebilecekmisiniz neler yapabilirim daha başka bu konuda böyle kalmasından korkuyorum 😔