mucizemgelsin61 yani mama veriyorsanız mama vermeye devam edin, bu kullandığınız şey muhallebi. Çok zayıfsa bebek bi nebze ama onun dışında çok gereği olan şeyler değil.
Og’den ben baya şey aldım, çoğunu kullanmadım. Yani meyveyi sürekli muhallebi gibi veren tarifler görüyorum çocuk meyvenin ne olduğunu bile anlamayacak bu gidişle :)) şu an eline veriyorum (7.5 aylık) ilk başlarda cam rendeden geçirip öyle püre şeklinde yediriyordum. İrmiği köftede vs kullanıyorum, muhallebi karışımlarını hiç yemedi. Siz bilirsiniz tabii. Biraz daha kakayı yumuşatacak şeyler verebilirsiniz kabak denediyseniz kabak + zeytinyağı, verdiyseniz armut, kayısı vs