Valla dün yaptığım tarifi vereyim et suyuna yumurta kadar kiyma ekledim biraz pirinc biraz bulgur birazda erişte ekleyip haşladım sonra yoğurt yumurta sarısı ile ve bir dış sarımsak ile çorbayı tamamladım üzerinede tereyağı bir tatlı kaşığı bir iki damlada zeytinyağı ekleyip yarı blenddan geçirdim..puturlu bıraktım yani biraz....bayilarak yedi ama