Tugcedgn Oğlum 3.5 yasında hiç böyle yapmazdı ama simdi sürekli beni bırakmıyo yani annemlere bırakırdım istediğim yere giderdim bu ara sürekli gitme yapma falan diyo anlamadım süreklü bir ağlama süreklü bi kriz yaşayan varmı???